Monday, July 20, 2009

final sem

final sem aku berpeluang bwk moto ke hostel.rupa2nya senang je nk dpt moto.tau aku mintak dr diploma aritu.ok smbg cite blk..

aku nk moto ni bkn saje2 je tp bersbb.bknnya aku x bole nk naik bas tp yelah class ade brape kerat je.tp aku slalu kene jumpa supervisor utk psm.klu nk tggu bas tu mmg masa akn terbuang kat situ je..so dgn keyakinan alasan aku yg kuat ni aku request kat bos bsr aku nk moto.sbnrnya bkn nk mintak moto br tp utk dia tau je yg aku ni nk moto.tp nasib ade adik aku yg mula2 aku rasa dia baik hati tp sbnrnya x.dia adelah pelakon yg mempunyai muslihat utk kepentingan diri sndrik.(dia nk tukar moto lain yg lg canggih...cis sgguh!!..).adik aku dgn rela hati mengoffer moto dia utk kegunaan aku.dia yg uruskan sumenya termskla pengeposan..so aku guna moto ni utk kegunaan harian aku.sbln lps tu dia dpt moto baru.cis lagi!!..

xde ape yg menarik pun cuma nk bgtau yg:

aku nk berterima kasih kpd:
1)eppa - selaku org menyamar utk dptkan stiker moto kerna aku tidak mempunyai lesen.

aku nk mintak maaf kpd:
1)Dr Burairah - aku tipu dia ms nk dptkan tandatgn.
2)Pakcik kat Unit Keselamatan - aku tipu dia jgk masa nk dptkan stiker.
3)Pak Guard utem dan polis2 melaka - aku x punya lesen moto dan moto ku tiada road tax.road tax tu hidup 2 ari je slps aku dpt moto tu.



***tp aku dh dpt balasan dah sbb menipu.wwwaaaaaaaa....

6 comments:

  1. ichi - x ar..tayar aku pancit slps menipu dr bubu.

    ReplyDelete
  2. Bagus bagus ko come clean. Rindu time2 rempit ngan ko na. Haha!

    ReplyDelete
  3. antah berantah - rempit tp takut2..

    ReplyDelete
  4. aku faham perasaan ko ana. kerana tatkala suatu ketika dulu, aklah yg selalu membimbing kau ke jalan yg benar.. aku kan pembawa motor yg berwibawa.sume org nak naik dgn aku..kini aku da xde, pandai pon ko survive. siap pandai tipu2 lagi... bagus2 na.yg 2 aku xajar. tp ape balasan yg ko da trima 2??

    ReplyDelete
  5. mrs.izwan - tayar moto pancit pd hari aku menipu dr burairah.ptg tu aku nk isi minyak pastu otw pancit.cis sgguh!!..

    ReplyDelete