Wednesday, June 1, 2011

2 tahun sudahhh

1 jun 2011 genap 2 thn kat utm ni merangkap di RMC. klu baby dh pndai jln dah..kehkeh..dlm tempoh ni mcm2 jadi..antara faktanya: 1) 2 tahun aku x penah merasa kenaikan gaji..x penah merasa p1T2..huhu sbb.... 2) 2009-2011 dh 3 jawatan aku jawat.. Q27-kontrak, f41-kontrak and now F29-tetap 3) alhamdulillah wlpn dr f41 ke f29 tp aku bersyukur sgt2 sbb Allah Maha Mengetahui apa yang aku rintihkan..nmpk mcm turun pangkat tp besarkan rahmat yg Allah bagi sebab dia bg Tetap. 4) 2bulan dr sekarang aku akan dipindahkan ke CICT. Andai itu yg terbaik buatku i follow jek...
5) kete viva syg tu pun seusia dgn aku kerja kat utm ni..maknanyaa dh nak kene renew roadtax laa apa lagiii...duit duit lagiii...


hurmmm apa lagi ek..itu je kot..
p/s->gambar diatas merujuk pd sebahagian kawan2 sy di rmc..love u all...

No comments:

Post a Comment