Tuesday, October 6, 2009

hari konvokesyen...

dah 5 tahun aku blajar kat utem mlk ni.dr diploma ke degree. dr nama dia kutkm ke utem. dr rmh kedai ke cubic. dr hostel pangsapuri ke hostel rmh kedai. dr ayer keroh ke durian tunggal. dr kejar2 bas smpaila aku bole bwk moto sndrik. sumenya aku rasa kat utem ni.

konvo degree adalah konvo kali ke2 utk aku.dulu masa diploma buat kat seri negeri bkn buat kat dewan besar utem yg baru ni.dulu masa diploma mak abah aku x dpt dtg sbb abh masuk hospital.abg akk adik je dtg.tu pun mcm buat syarat je aku rasa.tp masa degree diorg dtg beramai2. 4 kete skali.sronok sgt aku rasa.

tp masa konvo ni aku mcm x bergmbr sgt dgn kwn2 sekelas. main gmbr je dgn sape2 yg terjumpa.. so layan jela gmbr2 yg ade..








***ari isnin esoknya aku dpt bunga lagi tau...thanks a lot sbb buat suprise.heh!!..

No comments:

Post a Comment