Tuesday, January 12, 2010

rangkuman 2009 dan harapan 2010

wlpn harini dh msk minggu ke2 thn baru tp aku ni ttp mcm sama je mcm thn lps..come on ana buat sesuatu yg baruu!!..

JANUARI - bulan terakhir kat Excellent Relation Sdn Bhd.harap ER lebih maju tnpa aku.uhukk..

FEB- jln ke kl jumpa kwn2 wlpn bln ni bln aku start menganggur..2 bln aku ddk goyang kaki kat rmh.aku harap dh xdela istilah2 nganggur lagi lps ni.

MEI- jadi pengapit acha kat belah rmh lelaki..bermati-matian aku mengelak tp akhirnya terpaksa jgk.harap thn ni adala pengapit utk aku.eerrrkkkssss..

JUN - alhamdulillah dpt keje kat UTM dan terus beli kete.sbb mmg diperlukan..ni usia dia br sehari.aku harap thn ni dptla aku tmbhkan dia spoiler,skirting(abaikan klu salah),spotrim ngan tukar colour.uhukkk...

OGOS - sambutan arijadi kat CICT..thanks to team bilik project CICT..sambut bersama en zaman and aisyah.

OKTOBER - aku akhirnya konvo.aku harap thn ni dptla aku gunakan sijil2 yg ade.skrg ni mcm x brapa nk guna sgt.huhu

NOVEMBER- hntr mak ngan abah pg haji.aku harap tahun ni aku dh start simpan kat tabung haji..harap ade acc je duitnya xde x guna jgkkan..

DISEMBER - sekali sekala release tension madi laut ke pg air terjun ke mmg bestttt...harap thn ni bykla peluang aku nk bercuti2 mcm ni..bestnyeeeee...


DISEMBER- amik mak ngan abah blk dr haji..aku harap aku x la kuarkan duit dlm tbung haji tu..


**segala impian harap dapat dilaksanakan..

5 comments:

  1. ada rangkuman bagai blog ko ni..mcm mazidul akmal nye 360...

    ReplyDelete
  2. Ahaks.. Klau ko kawin seblum bulan 6, aku chop jadi ko nye pengapit. blh dak? Heeeeee :D

    ReplyDelete
  3. nad - jgn kaitkan aku dgn mazidul laa..x suke!..
    huda - kau jgn perli aku..apa2 mmg kau naik pelamin dulu dr aku pny..

    ReplyDelete
  4. tuan tanah bula nak update blog?

    ReplyDelete