Tuesday, November 30, 2010

disember 2010

Assalamualaikum pembuka bicara...muahahah
pergghhh hampir setahun aku tgglkan blog ni...klu ikutkan dh expired tp nasib aku igt lagi mcmane nk update..kehkeh
esok dh msk bln disember 2010..bln ni ade 2 bnda penting yg mesti aku laksanakan..1st psl hidup aku and 2nd psl kerjaya..dua2 penting dlm hdup..kawin and sistem RADIS aku..huhu
kawin dh jadi hukum wajib dan RADIS tu wajib jgk sbb kerja aku tp at least ada beberapa modul dh siap..so kira dh lps jgkkan..hehehe
cite bab kawin jela best..bab RADIS ni kureng menarik..hahaha..so far preparation ok laa wlpn sbnrnya impian perkahwinan tu tggi melangit..baju nak standard datin paduka umi aida..pelamin nak standard elyana..photog nak standard Datuk Muzaffar...perghhh mmg x hengat tp x salahkan klu berangan2 sbb tu aku suka..tu cuma impian shj sbb aku sedar aku x mampu utk memilikinya...wahhhh sedih!!..
tp alhamdulillah apa yg aku bakal sediakan utk diriku sndri ataupun tetamu adalah mengikut kemampuan..tidak membebankan mana2 pihak..apa yg penting aku mengharapkan perkahwinan yang mendapat keredhaan dari Allah..keberkatan hidup bersama dlm rahmat Allah..insyaAllah..so kepada sesiapa yg membaca blog aku ni anda semua dijemput hadir pada 18hb 12 di kota tinggi johor..mehla dtg..sesekali dtg kota apa salahnyaa...bole pg desaru skali..huhu

No comments:

Post a Comment