Monday, May 16, 2011

dah sibuk bertanya..

hari ahad lps ade keje kawin kat blok suami. sebagai menantu yg taat aku pg majlis tersebut dgn mak mertua ngan adik ipar ku..suami dh pg dulu sbb dia kene rewang..klu aku ikut dia nnt aku sensorg..malas la kann.. bila dh sampai rmh pgntin aku ddk la dgn geng2 mak mertua aku sbb xde kwn..kehkehkeh..
situasi1
:
"sape ni?.."-makcik 1

"nila bini azen"-mak mertuaku
"dah ade ke?.."-makcik 1

"blom cik"-aku smbil tersenyummm manissssssss

situasi2 :
"ni bini azen"-mak mertuaku
"dah ade ke?.."-makcik 2
"blom cik"-aku smbil tersenyummm manissssssss lagi

"owhh lambat jugakk. anak makcik yg sulung tu dh 8 tahun jgk x dpt anak.."-makcik 2


esok 17hb 5 genap 5 bln usia perkahwinan ku..xdela lambat sgt kot..bak kata mak aku pun rileks la dulu..insyaAllah pasti 1 hari nnt ade rezeki tukan?..

**p/s::gambar diatas hanya perhiasan shj..

No comments:

Post a Comment