Friday, September 11, 2009

belanjawan bulanan..

raya dh nk dekat tp 1 bnda utk raya pun aku x buat apa2 lagi..xde persediaan lagi.asik pk bajettttttt je..baju raya xde, kasut raya xde, kuih raya dh byk aku tempah tp x berbayar lagi..
mak abah x belikan apa2 lg cuma mggu lps adela belikan tmpt kuih yg plastik tu.hahaha nasibla mak dpt anak yg ssh nk ade duit mcm adah ni. tmpt kuih yg kaca yg ade tangkai2 mahal la makk..terima jela mak ye..

raya:
****
anak sedara ade 13 org, adik ade 2 org. klu aku bg 2 hengget je aku tau mak diorg mesti lebih2 pny bisingnya..mak abh lagi..kuih raya adela dlm rm150 aku rasa..baju raya lagi.

konvo
******
bil nk byr jubah, minyak kete,tol,mkn2,++




***tp ade 1 bnda ni aku x berkenan.ade2 je...time2 mcmni bole plk meter kete aku tu dh mintak utk di service.lain hari x bole ke?!!.service sndrikla mcmni..waaa....

2 comments:

  1. hahaha...tu la aku da cakap..
    jangan pikir sgt budget tu..
    lagi ko pikir, lagi la budget tu macam menadah muka je kat ko..
    kan da kene pegi service... hehe

    ReplyDelete
  2. weh na... ko pon pandai budget gak ye
    sume lari2 sampai xdan nak kejo je aku tgok.hahaha.. ala na ko lanje je duit yg ade 2.sok da xde ko pose je.. kete pon isi minyak 5 hengget.. bak kata memeber aku..5engget pon duit gak..ganjak ler jgk meter 2.hehehe

    P/S: raya ni tadah je tgn mintak duit raya..hehehe

    ReplyDelete