Thursday, September 3, 2009

tamat tempoh

hari ini 3hb 9 secara rasminya lesen P aku tamat.hehe wlpn dlm tempoh 2thn ni dlm tempoh P aku x penah tampal benda alah tu kat kete aku tp alhamdulillah xde polis yg cuba nk tahan.salah ke aku??..salah x salah arini dh tamat ok?.

alhamdulillah dlm tempoh P ni beberapa impian aku tercapai.

1) ingin memiliki kete sndrik sebelum tamat P - alhamdulillah dpt.
2) ingin memiliki kete bewarna putih - alhamdulillah dpt.
3) ingin memiliki nombor plat yg ade hruf spt Q,V atau X - alhamdulillah dpt..JLQ 4577

terima kasih Tuhan.terlalu banyak yg Engkau beri tp terlalu sikit aku membalas dgn kebaikan..
ya aku sedar tu..



***tp masalahnya aku blom pg jpj lagi nk tukar lesen P tu..maknenya kesalahan jlnraya aku makin besar sbb xde lesen.lesen dh mati.adehh...

2 comments:

  1. oit..sudah2 la tu jadii pemandu tak berhemah ni..nanti aku tepon jpj johor cari keta putih plat JLQ 4577 eh..

    p/s:ko memang begitu! [^.^]

    ReplyDelete
  2. kalo kene tahan jpj mase ko tak tampal P tu samannye RM200.00 je..harga stiker P tu baru RM2.00..so ucapan aku..tahniah anda berjaya..hahah

    ReplyDelete